Odpovědi na Vaše otázky:
.

Co mi registrace přinese?

Díky registraci získáte řadu výhod. A to hlavně extra slevy navíc na ceny výrobků v katalogu podle výšky Vaší objednávky. Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu a získat tak každou kampaň krásné dárky. Na Vás záleží, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe nebo pro svou rodinu, kamarádky nebo kolegyně a využít tak až 30% slevy na své objednávky.

Platím nějaké vstupní poplatky?

Žádné vstupní poplatky se neplatí. Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogu aktuálních kampaní, nic Vás to nestojí. Můžete si zvolit různé možnosti doručení a platby.

Je to časově náročné? 

Jen Vy sama si určíte, kdy se budete svému koníčku věnovat. Můžete se rozhodnout pro objednávání sama pro sebe, anebo pokud budete mít zájem, můžete rozvíjet svoje obchodní schopnosti a dále profesionálně růst. Rádi Vám podáme pomocnou ruku a poskytneme obchodní a kosmetické tréninky.


Kde získám katalog?

Aktuální katalog budete mít vždy zdarma v balíčku. Pokud neobjednáte, katalog Vám přijde poštou. 

Jak můžu objednávat, platit a jak mi bude objednávka DORUČENA?

Nabízíme řadu způsobů jak objednat, a to jak online, tak i prostřednictvím SMS. Můžete si zvolit způsob, jakým chcete za objednávku zaplatit: platba kartou online, bankovním převodem nebo platbou na dobírku. Objednávku dle Vaší volby doručíme kurýrem na adresu, uložíme na poštu nebo výdejní místa.  Podrobnosti o objednávkách, platbě a doručení najdete přehledně na jednom místě v Rádci 24/7, který naleznete na stránkách po Vašem přihlášení do online kanceláře. 

Získám i nějaké dárky?

Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu Moje AVON přivítání a získat tak dárky v hodnotě 4.493 Kč. Dárkový program se vztahuje na  4 po sobě jdoucí kampaně, ve kterých, pokud objednáte ve stanovené výši, získáte dárky. Ve své 5. kampani můžete získat kabelku. Navíc Vás v každé kampani čekají motivační programy, ve kterých můžete také získat řadu dalších výhod a dárků.

Co přesně znamená záruka spokojenosti?

Jistě oceníte 100% záruku spokojenosti na všechny naše produkty, kterou poskytujeme. Během 90 dní můžete produkty, které nesplnily Vaše představy, vrátit, až 1/3 výrobku může být spotřebovaná. Veškeré Vaše dotazy budou zodpovězeny, díky našemu přátelskému kontaktnímu centru, na které se můžete kdykoliv obrátit, a to prostřednictvím emailu nebo telefonu.

Musím objednat každou kampaň?

Sama se rozhodnete, kdy objednáte. Nezaujala Vás nabídka aktuální kampaně?  Nevadí, vyberete si příště. Nemusíte  nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete kdykoliv skončit.

Můžu prodávat sama jen online?

Ano, můžete si otevřít vlastní Online obchod. Můžete tak mít otevřeno 24 hodin 7 dnů v týdnu, a Vaši zákazníci mohou kdykoliv nakupovat přímo od Vás. Navíc můžete svým zákazníkům posílat i mobilní katalog, ve kterém zákazníci mohou objednávat přímo od Vás. Více informací opět naleznete ve své on-line kanceláři.